Informacja Komisarzy Wyborczych dotycząca zasad finansowania kampanii wyborczej oraz konieczności zawiadamiania o adresie strony internetowej
INFORMACJA
Komisarz Wyborczy we Wrocławiu I / Komisarz Wyborczy we Wrocławiu II informuje, co następuje:
- Na stronie internetowej Państwowej Komisji Wyborczej zamieszczone są wyjaśnienia Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 29 stycznia 2024 r. ZKF.624.7.2024 dotyczące zasad finansowania kampanii wyborczej. Zaleca się zapoznanie się z w/w wyjaśnieniami celem prawidłowego prowadzenia gospodarki finansowej komitetu wyborczego.
- Pełnomocnik wyborczy w terminie 3 dni od dnia upływu terminu na zgłaszanie do rejestracji list kandydatów lub kandydata (tj. do dnia 7 marca 2024 r.) zawiadamia Komisarza Wyborczego, który przyjął zawiadomienie o utworzeniu komitetu,
o adresie strony internetowej, na której komitet wyborczy umieszcza informacje określone w kodeksie (art. 102 § 1 Kodeksu wyborczego).
Obowiązek ten nie dotyczy komitetów wyborczych, które zgłaszają wyłącznie listę lub listy kandydatów na radnych do rady gminy, w jednej gminie liczącej do 20.000 mieszkańców (art. 102 § 3 Kodeksu wyborczego).
Szczegółowe informacje w zakresie terminów prowadzenia stron internetowych przez komitety, ich zakładania, finansowania, treści oraz zamieszczanych na niej rejestrów zawarte są w wyjaśnieniach, o których mowa w pkt 1 niniejszej informacji.
Wrocław, dnia 31 stycznia 2024 r.
Rejestr zmian
-
Data utworzenia
31-01-2024 10:00
Wprowadził:
Marek Sieraczek
-
zobacz cały rejestr
-
Data modyfikacji
31-01-2024 10:00
Wprowadził:
Marek Sieraczek
-
Data modyfikacji
01-02-2024 8:24
Wprowadził:
Marek Sieraczek